[FAQ] Najczęściej zadawane pytania. Poniżej zawarte wyjaśnienia stanowią równocześnie regulamin serwisu www.wystawpsa.pl

1. Nigdy nie korzystałem z Waszego serwisu. Do czego on służy? Jak mogę zgłosić psa na wystawę?
Serwis www.wystawpsa.pl służy do dokonywania zgłoszeń na wybrane wystawy psów organizowane przez Związek Kynologiczny w Polsce.

Zgłoszenie psa na wystawę przebiega w 3 ETAPACH:

  1. DODANIE NOWEGO UŻYTKOWNIKA/ LOGOWANIE
    Na głównej stronie należy kliknąć „Jestem nowym użytkownikiem”, a następnie wypełnić wszystkie swoje dane, łącznie z hasłem koniecznym do kolejnego logowania się do systemu. Prosimy pamiętać, że Użytkownik musi być właścicielem lub pierwszym współwłaścicielem psa. Dane te będą widoczne w katalogach wystaw, na które zgłosi Pan/Pani swojego psa/psy. Jeśli adres korespondencyjny jest inny od podane w formularzu - prosimy wybrać odpowiednią opcję. 
    Jeśli posiadasz już konto w naszym serwisie i zgłaszałeś przez niego swoje psy na poprzednie wystawy - wystarczy się zalogować. 
     
  2. DODANIE DANYCH PSA/PSÓW 
    Po zapisaniu swoich danych należy kliknąć „Dodaj psa”, a następnie uważnie wpisać wszystkie dane psa. Po wypełnieniu danych należy dodać skan rodowodu. Jeżeli posiada Pan/Pan i więcej psów, należy powtórzyć powyższą procedurę przez ponowne kliknięcie "Dodaj psa" 

    Skany można dodawać w formacie JPG lub PDF, maksymalna objętość pliku maks. 1 MB. Jeżeli wpisane zostały jakiekolwiek tytuły osiągnięte przez psa, należy również dołączyć ich skan, podobnie w przypadku posiadania przez psa tytułu Międzynarodowego Championa Piękności. W katalogu zostaną umieszczone tylko potwierdzone tytuły.

    Rodowód oraz osiągnięte przez psa tytuły można również wysłać na nasz adres e-mail: info@wystawpsa.pl.
     
  3. ZGŁOSZENIE-OPŁACENIE PSA/ÓW NA WYSTAWĘ
    Po wpisaniu danych psa/psów należy wybrać wystawę na którą chcemy zgłosić swojego psa/ psy, a następnie uważnie wybrać klasę, w której pies będzie wystawiany i potwierdzić wybór klikając z przycisk "Zgłoś psa"; pies zostanie przerzucony do Listy psów zgłoszonych na wybraną wystawę

    Uwaga!
    • Późniejsza zmiana klasy będzie potem możliwa dopiero po kontakcie z operatorem serwisu. 
    • Dla zgłaszających więcej niż jednego psa - naraz można zgłosić/opłacić psy opłacane w tej samej walucie, a więc albo wszystkie psy zarejestrowane w Polsce (płatność w PLN) albo wszystkie zarejestrowane za granicą (w EUR). Dopiero po opłaceniu psa/psów w jednej walucie, można potem zgłosić psy w drugiej walucie. 
    • System dopuści zgłoszenia tylko do klas zgodnych z datą urodzenia psa. 
    • Zgłaszając psa do klasy championów lub użytkowej należy pamiętać o uprzednim dodaniu skanów odpowiednich dyplomów lub o wysłaniu ich faxem! 
    Jeśli chcesz zgłosić na wystawę pozostałe psy - powtórz procedurę. System automatycznie poda należną opłatę. Zgłoszone przez Ciebie psy znajdą się na Liście psów zgłoszonych na wybraną wystawę, która umożliwia podgląd status zgłoszonych psów oraz sumaryczna kwotę do opłacenia.

    Po zgłoszeniu wszystkich psów na wystawę należy kliknąć "Zgłoś -Opłać  psy na wystawę" i zostaną Państwo przeniesieniu do systemu płatności firmy DotPay. Tam należy wybrać preferowany sposób zapłaty. Płatności są przyjmowane kartami kredytowymi, przelewami on-line z kont bankowości elektronicznej, płatnościami gotówkowymi realizowanymi na Poczcie Polskiej, w sieciach sklepów Żabka, w punktach Moje Rachunki oraz przez inne formy płatności oferowane przez DotPay.

    UWAGA:
    • SYSTEM DOPUSZCZA TYLKO I WYŁĄCZNIE WPŁATY DOKONANE WEDŁUG INSTRUKCJI DOSTARCZANYCH PRZEZ SYSTEM DOTPAY. ROZLICZENIA TRANSAKCJI KARTĄ KREDYTOWĄ I E-PRZELEWEM PRZEPROWADZANE SĄ ZA POŚREDNICTWEM CENTRUM ROZLICZENIOWEGO DOTPAY 
    • W PRZYPADKU NIEOPŁACENIA ZGŁOSZENIA WEDŁUG ZASAD OPISANYCH W SYSTEMIE DOTPAY, NIE ZOSTANIE ONO UMIESZCZONE W KATALOGU, A PIES NIE ZOSTANIE DOPUSZCZONY DO OCENY.
    • PŁATNOŚCI NA WYSTAWIE NIE BĘDĄ PRZYJMOWANE.
    • NIE SĄ AKCEPTOWANE ZWROTY DOKONANYCH ZGŁOSZEŃ, A W PRZYPADKU ZAUWAŻENIA BŁĘDU WE WPROWADZONYCH DANYCH NALEŻY POWIADOMIĆ O TYM FAKCIE ADMINISTRATORA SERWISU.
    • WYSYŁAJĄC ZGŁOSZENIE, UŻYTKOWNIK WYRAŻA ZGODĘ NA PRZETWARZANIE SWOICH DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ OPERATORA SERWISU ORAZ ZWIĄZEK KYNOLOGICZNY W POLSCE.
    •  


2. Już korzystałem z Waszego serwisu i chcę zgłosić psa na kolejną wystawę. 
Należy zalogować się do systemu, używając wcześniej podanego adresu e-mail oraz hasła. W przypadku, jeżeli zapomniał Pan/Pani hasła, należy kliknąć „Zapomniałem hasła”. Jeżeli wcześniej zostały wprowadzone dane osobowe oraz dane psów należy tylko wybrać na którą wystawę zgłasza Pan/Pani psa, wybrać klasę i dokonać płatności. 

3. W jaki sposób otrzymam potwierdzenie przyjęcia psa na wystawę?
 Bezpośrednio po zgłoszeniu psa na wystawę i zrealizowaniu wybranej formy płatności, dostaną Państwo e-maile na podany przy rejestracji adres mailowy z potwierdzeniem zgłoszenia psa na wystawę, potwierdzeniem opłacenia psa oraz e-mail z serwisu Dotpay potwierdzający wpływ zapłaty. Następnie po kilku dniach, po weryfikacji przez nas zgłoszenia prześlemy kolejny e-mail akceptujący zgłoszenie psa na wystawę. Bezpośrednio przed wystawą otrzyma Pan/Pani pocztą tradycyjne potwierdzenie przyjęcia psa na wystawę.
Mogą też Państwo w każdej chwili po zalogowaniu się na swoje konto rozwinąć dane konkretnego psa i sprawdzić status jego zgłoszenia, w tabelce "Wystawy w których pies bierze/brał udział".

4. Nie mogę edytować danych psa.
 Edycja danych psów już zgłoszonych na jakąkolwiek wystawę jest zablokowana, dlatego też prosimy uważnie wypełniać formularz na etapie dodawania nowego psa. Po zgłoszeniu psa na wystawe można już tylko dodawać  zdobywane przez psa nowe tytuły potwierdzone odpowiednimi dyplomami (w załącznikach JPG, PDF lub faxem). Jeśli zauważyłeś że dane psa są błędne - skontaktuję się z nami drogą mailową z opisem ewentualnych błędów (na adres info@wystawpsa.pl)

5. Nie posiadam konta w banku ani karty kredytowej - czy mogę skorzystać z Państwa systemu?
Oczywiście. Serwis wystawpsa jest zintegrowany z systemem obsługi płatności DotPay, który umożliwia Państwu szeroki wybór możliwości płatności, również w gotówce m.in. za pomocą:

  • dowolnego przelewu bankowego lub przekazu pocztowego do zapłacenia w każdej placówce Poczty Polskiej  (wygenerowany zostaje odpowiedni blankiet wpłaty, który można wydrukować lub uważnie przepisać) - ponad 7000 placówek 
  • za pomocą VIA™ - Moje Rachunki, które można opłacić w kilku tysiącach punktów w całym kraju (usługa dostępna jest m.in. w sieciach sklepów Carrefour, Carrefour, Express, Real, Stokrotka, Kaufland i E. Leclerc, w wybranych sklepach sieci: Społem, Avans, Lewiatan, Intermarche, Rabat Pomorze, Spar, Groszek i w wielu sklepach osiedlowych, a także stacjach PKN Orlen i Bliska)
  • za pomocą blankietu Zapłać w Żabce, który pozwala opłacić zakupy internetowe gotówką w sklepach sieci Żabka - prawie 2000 placówek
  • w sieci punktów płatniczych TransKasa oraz Kantor Polski - ponad 1000 placówek

6. Opłatę za psa nalicza mi w EUR zamiast w PLN.
Prawdopodobnie przy podawaniu danych psa zaznaczyliście Państwo opcję "Nie" przy wyborze "Pies zarejestrowany w Polsce". Przypominamy - dla psów zarejestrowanych w Polsce opłaty naliczane są w PLN, dla psów niezarejestrowanych w Polsce w EUR. 

7. Mój pies nie posiada jeszcze rodowodu. Co mam wpisać w pole "Numer rodowodu"?
Prosimy wpisać "W przygotowaniu".

8. Chce zgłosić/opłacić psy zarejestrowane zarówno w Polsce jak i za granicą na jedną wystawę.
Nie możesz opłacić psów w dwóch różnych walutach naraz. Najpier Zgłoś/opłać np. wszystkie psy zarejestrowane w Polsce (w PLN), poczekaj aż ich status zmieni się na "Opłacony", a potem zgłoś/opłać wszyskie psy niezarejestrowane w Polsce (w EUR).

Główna | Wystawy | Kontakt - Polityka prywatności | Jak korzystać z serwisu